Witam!!

Jeżeli ktoś z was uwielbia GF to miejsce dla was .

Zapraszam na mojego bloga :):)

sobota, 17 marca 2012

14.Wiadomość gorsza od drugiej


W poprzednim odcinku:
,,Drodzy widzowie niesamowite ,nieprawdopodobne ,fenomenalne nasi młodzi mistrzowie podają sobie fluxa''
,,Obarcza się winę Sonne'go Blecbonsa,teraz wyda specjalne ogłoszenie Książe Duke Maddox''
,,To nie jest takie proste ,musisz wystapić o to do sądu rodzinnego,musisz mieć godne warunki dla dziecka,Oczywiście możesz ją odwiedzać .''
,,Niczego nie będziesz rzucała mam zamiar cię tu pokonać''

Po wygranej Rocketa  z  Tią przyszli do hotelu  gdzie mieszkali , natychmiast udali się do Aarcha a ten ich wysłał do Dame Simbai aby zbadać Tię czy nic
jej nie jest i czy nie grozi jej kontuzja .Kiedy był już ranek i wybiła 6.00 wszyscy byli już na treningu ,Julia która zobaczyła Tię i Rocketa obejmujących się i D'joka  z Mei nie wytrzymała i opuściła salę.
Trening nie szedł po trenera myśli gdyż Tia grała dość samolubnie i sama chciała zdobywać każdą bramkę.
-Tia co się  z tobą dzieje ??!!Podawaj do kolegów to nie jest netherboll jeden na jeden ! -krzyczał jak oszalały trener przez  słuchawkę
-Ona cię ignoruje,nie słucha cię -powiedział Clamp
-Sama meczu nie wygra tylko cała drużyna-powiedział przybity Aarch
W tym samym czasie kiedy trwał trening u Snow Kids'ów .Fredd trener Fire Bullets oglądał holo-TV ,nagle zadzwonił jego holo-telefon , nie znał numeru który do niego dzwonił ale myślał że
to coś ważnego i odebrał.
-Halo ,słucham kto mówi ??!-powiedział Fedd ,nikt się nie odzywała przez chwilę
-Witaj...jestem Lexi chyba mnie nie pamiętasz -powiedziała pewna kobieta
-Nie ,niestety nie ..a kim pani jest jeśli moge wiedzieć
-Możesz ,możesz nawet musisz wiedzieć kim jestem ..nie pamiętasz ?Jestem siostrą twojej byłej kobiety ,która umarła i nawet nie raczyłes przyjść na pogrzeb ,ty łajdaczu i krędaczu-powiedziała siostra matki Mei
-Posłuchaj minęło tyle lat ...daj mi spokuj
-Aha..tak to sobie wymyśliłeś że Mei o niczym się nie dowie,że jesteś jej ojcem ,bilogicznym ??
-Posłuchaj ..nie chcę z  tobą rozmawiać
-Posłuchaj ona jest twoją córką ,powiem jej to czy tego chcesz czy nie
Kiedy Lexi wypowiedziała te słowa zakończyła rozmowę z ojcem Mei czyli Fredd'em

-Słuchajcie ,jak wy chcecie wygrać tegoroczny puchar skoro nie umiecie razem grać ..a tyczy się to szczególnie ciebie Tia ..w ogóle mnie nie słuchasz .Idzcie się odświeżyć ..widze was wieczorem znów na treningu
-Dobrze,do zobaczenia -powiedziało każde  z osobna
Arcadia Sport o zasięgu na całą Galaktykę i dalej przed państwem Klara i Nork
-Witamy fanów footbolu ,jak wiemy niestety nie mogliśmy komentowac dwóch meczów które odbyły się wczoraj trenerzy nie zgodzili się na to -powiedział prezenter
-Tak ,Nork dlatego powiemy państwu kto wygrał poszczególne mecze FB grali z Red Tigers =2:1 dla FB i Shadows z Technoid =3:1 dla Shadows -powiedziała Klara
-Na szczęście dzisiejszy mecz będziemy komentować i jak wiemy odbedzie się na Stadionie Genesis będzie to drużyna Electras i Cyclops napiecie jest ogromne -powiedział Nork
 Piraci nadal szukali żony Sonne'go ,niestety na  próżno ,nie mieli ani jednego śladu .
-Benet , tu jej nie ma obszukaliśmy już prawie całe Genesis -powiedział zmęczony Arti
-Posłuchaj jak wiesz musimy szukać może akurat coś znajdziemy  a jak nie to zobaczymy -powiedział Benet ,sam zmęczony szukaniem
Julia oglądała holo-tv kiedy do jej pokoju wszedł Rocket
-Hej ,nie przeszkadzam ?-zapytał ,siadając obok
-Nie wchodz ,co się stało?-zapytała
-Nic, tylko wiesz męczy mnie to że nie odzywasz się do mnie to przez Tię ?-zapytał nie chcąc zranić czym kolwiek Julki
-Wiesz trochę mi ciężko widzieć was razem ,ale to nic to co nas łączyło był jedno a was chyba łączy coś więcej  -powiedział uśmiechajac się do Rocketa
-Aha,to dobrze że nie masz nic przeciwko,to na razie -powiedział i wyszedł
Julka była zaskoczona reakcją Rocketa myślała że jednak do niej wróci ,ale miała w zanadrzu kolejny pomysł.
Na korytarzu przechadzali się rodzice Rocketa ,chciał pośpiesznym krokiem iść w przeciwnym kierunku ale nie udało mu się
-Synu ,zaczekaj ,czemu znów wychodzisz z pokoju od tej wstrętnej dziewczyny ? Opamiętaj się !-krzyknął na niego ojciec
-Posłuchajcie ,ja już z  nią  skończyłem ,zajmijcie się swoimi sprawami-powiedział i odszedł
Rodzice ciemono skórego chłopaka byli zdumieni jego zachowaniem .
     <Arcadia Sport>
-Zaczyna się mecz proszę państwa , Cyclopi są bezsilni  wspaniała kapitanka Electras czyli Zaeria jest przy piłce omija bez problemu cyclop jest przy bramce tak jest gooll 1:0
Zaczynamy z bramki Cyclop  Akamook przy piłce cała druzyna biegnie w stronę bramki i robi mur ..mają czystą pozycję ale tak Yuki jest wspaniała, obrania i wykopuje w stronę jednej koleżanki z drużyny która gra na pozycji pomocnika.
Następnie podaje do Zaeri która wraz z trzema koleżankami robią wielką  falę która doprowadza ich do barmki i mają kolejnego golla.
-Ten flux jest niesamowity ,prawda Barry?
-Tak,ten flux jest  bardzo ciekawy ich  żywiołem jest woda.-powiedział analityk
-I co Nork ,Cyclopi nie pokazali nic ciekawego  w pierwszej połowie
-Niestety masz racje mimo iż Cyclopi mają swój flux fale mózgu nie użyli jej ani razu -powiedział Nork
Kiedy była przerwa w trakcie meczu  do pokoju Mei przyszła jej ciotka Lexi w odwiedziny.
-Proszę -powiedziała zapatrzona  w powtórkę  pierwszej poł.
-Hej, nawet nie przywitasz swojej ukochanej ciotki ?-zapytała Lexi z uśmiechcem
-Ooo..ciocia Lexi ,co ty tutaj robisz -zapytała wieszając się jej na szyi
-Przyjechałam cię odwiedzić i zobaczyć Ninkę
-To miło z twojej strony , niestety nie mogę zabrać Niny z Domu Dziecka ,wiesz prawo ,musze mieć godne warunki dla dziecka itd.
-Tak sądziłam i co zrobisz ?
-Nie wiem jeszcze oczywiście będę chciała ją z tamtąd zabrać .D'jok dużo mi pomoga .
-Aaaa..znów jesteście razem -wypytywała się ciotka
-Tak ,myślę że już nic i nikt nas nie rozłączy -powiedziała Mei
Rozmowę ciotki i Mei przerwał początek 2 poł . meczu
-Prosze panstwa Electras strzelili kolejną fantatstyczną bramkę .Teraz jest zacięta walka o piłkę Cyclopi ostro się trzymają ale to niestety nic nie da  . Przy piłce Zaeria jest przed linią obrony niestety Biilywong obrońca drużyny Cyclop odbiera piłkę i podaje do Akamooka
on jest przy piłce Yuki obrania i sama strzeliła bramkę rywalom i tak konczy się ten mecz 4:0 dla Electras!!
-Niestety to jest czarna godzina dla Cyclop przegrali to widowisko

-Sądzę że nie tylko przyjechałaś po to aby mnie odwiedzić
-Mam dla ciebie wiadomość  masz biologicznego ojca -powiedziała drżącym głosem
-Ale co ..ale jak to ?? Przeciesz matka nic mi o tym nie mówiła
-Bała ci się o tym powiedzieć i oczywiście całą robotę zwaliła na mnie
-Kim on jest ?!!-krzyczała prawie na Lexi
- On jest ...twoim..byłym trr.....trenerem-powiedziała ciotka
-Co ? Jak to możliwe ??-usiadła na łóżko mało nie płacząc
-Niestety musiałam ci to powiedzieć ,żegnaj -powiedział i odeszła
Mei poszła napić się wody ..szła jakby jej nie było
-Hej Mei idziesz może z  nami zagrać -zapytał Thran
Ale długo włosa dziewczyna nie odezwała się ,szła jak zamurowana przez korytarz.Nagle zęmdlała
-Hejjj..Mei nic ci nie jest -zapytał Mark
-Biegnijcie po Dame Simbai -powiedział Thran
Po 15 minutach Mei zbadana przez Dame Simbai po wiedziała co się stało dziewczynie, była przytłoczona problemami i dowiedziała się od dziewczyny że prawie dzisiejszej nocy nie spała i nic prawie nie jadła i nie piła.
Mei była odwodniona i przemęczona.
<Arcadia Sport>
Witamy w wieczormych wiadomościach ''plotkarskich''
-Tak dziś zajmiemy się parami takimi jak Rocket i Tia oraz Mei i D'jok -powiedziała Cally
-Jak wiemy Tii nie było w druzynie przez dłuższy czas ,rozstała się  z  Rocketem niestety nie znamy szczegółów ich raozstania,lecz wiemy że Julia duzo mieszała w zyciu Rocketa kiedy zniknęła Tia
-Ale równiez zostaje Mei i D'jok z drużyny Snow Kids ,jak wiemy Mei na początku przeszła do drużyny FB nastepnie  z nieznanych nam wiadomości zniknęła na jakiś czas .
-D'jok w tym czasie Cally, był w krótkim związku z Julią i nie myślał o Mei
-Jak wiemy już my, ale państwo jeszcze nie Mei ma młodszą siostrę Ninę która teraz mieszka w Domu Dziecka
Teraz kiedy Mei zobaczyła wiadomości Arcadia była zaskoczona tym faktem że w tak krótkim czasie cała galaktyka dowiedziała się o jej siostrze.
Do jej pokoju wszedł D'jok.Przyniusł szatyce coś do zjedzenia bo wiedział że musi teraz dużo jeść i pić.
-Proszę Mei zjedz doda ci to sił-powiedział ródowłosy
-Dzięki,dobrze że jesteś przy mnie -powiedziała smutnym głosem
-Jak się czujesz ,już odrobinę lepiej???? -zapytał
-Tak ,martwie się o Ninkę czy mógłbyś ją odwiedzić w mym imieniu ?
-Jasnę ,już idę coś jej kupię po drodzę -powiedział ,i wyszedł z pokoju
Julka przechadzała się po korytarzu . Widziała że D'jok idzie do sierocińca gdzie mieszka siostra Mei . Postanowiła prędkim krokiem iść do Mei miała dla niej nie przyjemną niespodziankę.Wiedziała że musi zakończyć ten
szczęśliwy związek  pary.
-Hej ,Mei i jak się czujesz ?-zapytała Julka aby podejś Mei
-Dobrze-powiedziała szatynka
-Słuchaj sądzę że musisz o czymś wiedzieć ,widzę że jestes tak szczęśliwa w związku z D'jokiem-mówiła  opanowanym głosem Julka ,aby Mei się zoriętowała
-Słucham ,to coś poważnego ?
-Byłam  w zwiazku z D'jokiem ...i.......
-I co?? Mów!
-Wiesz było nam dobrze i niestety jestem w ciąży-mówi Julka
-Co ?? Co ty mówisz ??Nie to nie prawda!!!Ale...-Mei zadawa dużo pytań
-Trudno ,zapytaj o resztę D'jok ,tak mi przykro -mówiła triumfalnym głosem
-Wyjdz z tąd !!!!! Nie chcę cie znać
Rywalka Mei wyszła z uśmiechem na twarzy że znów udało jej sie rozbić związek tej pary.
W tym samym czasie D'jok postanowił zostać jeszcze pare minut z Niną i się z nią pobawić.
Piraci obszukiwali druga część Genesis kiedy trafili na ślad .
-Benet tu cos jest -powiedział ciemno skury pirat
-Faktycznie ,chodzmy dalej
-Hahaha...no zabłokani piraci prosze dalej -powiedział usmiechając sie Bleylock
-Co ale jak to ?-mówi Arti
-Trafiliście do mnie ,więc  do środka -powiedział generał wskazując na celę
-Teraz dzwonić do Sone'go  i macie mu powiedzieć że znalezliście jego żonę
Po paru sekundach Artie'mu udało się dodzwonić do przywódcy
-I co chłopaki ,macie coś -zapytał
-Takk..yy..jest tutaj -powiedział nieśmiało Benet,zle się czuł tym że okłamuje Sone'go
-Napewno?-zapytał zaniepokojony
-Tak,zalezliśmy ją jest tutaj
-Dobra zaraz do was przyjadę -powiedział przywódca szczęśliwym głosem

W następnym odcinku:
,,Tracimy ją..Aarch nie jest dobrze''
,,Bleylock jesteś tą samą szumowiną''
,,Jak mogłaś ,zwariowałaś już do końca ??''
,,To jak czarna dziura dla Snow Kids,oni się kończą''
,,To już koniec,ona musi odejść''

___________________________________________________________________________________
I jak się podoba?? Wiem że robię dużo zamieszania jeżeli chodzi o Mei i D'joka ale długo to nie potrwa(mam nadzieję).Proszę o komentarze :)

9 komentarzy:

  1. Świetny rozdział. Świetnie piszesz. Mi się podobają te zamieszania. Nie doczekam się newsa. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.. postaram się kolejny rozdział dodać szybko :)

      Usuń
  2. po pierwsze powinnaś dostać solidny ochrzan- dlaczego nie dostałam wiadomości o nowym rozdział. a po drugie rozdział świetny ;)
    dziwi mnie to, ze Mei tak łatwo uwierzyła Julii. Do troszkę dziwne, że uwierzyła jej skoro wie, ze zrobi wszytko by ich rozdzielić. to moja opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra, cofam opieprz ;)

      Usuń
    2. Wysłałam ci wiadomość. A jeżeli chodzi o Mei że uwierzyła Julce w to że jest w ciąży ,spowodowane jest tym że ona do końca nie jest pewna że to przez Julkę był rozpad związku z D'jokiem .I wciąż miała do niej odrobinę sympatii mimo wszystko.

      Usuń
  3. Nareszcie mój wyczekiwany rozdział się pojawił i były świetny .:D . Najbardziej jestem zdziwiona że to Julka jest w ciąży bo obstawiałam raczej kogo innego . :D.xd czekam na kolejny ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można edytować komentarzy więc musze tak dopisać . a więc . mam nadzieję że Mei i D"Jok będą w końcu szczęśliwą parą .

      Usuń
    2. Pewnie tak się stanie że w końcu będą szczęśliwą parą :)

      Usuń
  4. świetny rozdział. Mam nadzieję , że D'Jok i Mei w końcu będą szczęśliwa parą . Nie spodziewałam się , że to Julia będzie w ciąży :o. Czekam na następny , pisz szybko ^^

    OdpowiedzUsuń