Witam!!

Jeżeli ktoś z was uwielbia GF to miejsce dla was .

Zapraszam na mojego bloga :):)

piątek, 2 marca 2012

11.Powrót do swoich


W poprzednim odcinku:
,,To dobrze,bardzo dobrze ,ten marny Sony ani nie wie gdzie jest jego żona i nie wie że planuję bombę fluxa na Genesis ..hahaha''
,,Co jakim cudem !! Stevens ma flux i reszta drużyny również ,nie wiem co się stało ,ale tak mają flux .''
,,Jest zamknięta w sobie i dowiedziała się o tajemnic z przed laty ,ale to ona sama powie jak będzie chciała ,ja musze lecieć''

Micro ,Yuki i Mei kiedy doszli już do hotelu ,nie odzywali się do siebie ani słowem . Kiedy mięli już odprowadzić Mei
do pokoju ,ta nagle odezwała się.
-Micro,Yuki ..dziękuję za wszystko co dla mnie zrobiliście ,teraz muszę udać się do Aarcha-powiedziała cichym i smutnym głosem
-Dobrze,może pózniej się spotkamy , co ty na to ?-zapytała Yuki
-Dobrze,do zobaczenia
Micro i Yuki ruszli w swoją stronę a Mei w kierunku pokoju Aarcha .
Aarch myślał że do jego pokoju wchodzi Clamp,a to była Mei
-Clamp ,wreszcie raczyłeś przyjść -powiedział nie patrząc kto przyszedł ,przeglądał jakieś papiery
-Przepraszam ,trenerze ,faktycznie długo mnie nie było -powiedziała Mei
-To ty Mei ..dlaczego odeszłaś z drużyny nie dość że zostawiłaś nas to jeszcze FB-powiedział w złości
-Tak ,ale wróciłam chcę z wami grać,a dlatego zniknęłam bo ...-szlochała ..bo ..moja matka była poważnie chora i dzisiaj był jej pogrzeb
a do tego....powiedziła mi..że mam siostrę
-Przepraszam nie wiedziałem ,jak chcesz wrócić do drużyny ,przyjmujemy cię z otwartymi ramionami
-Dziękuję ,do zobaczenie-powiedziała i odeszła powolnym krokiem
Kiedy długo włosa udała się na odpoczynek, Clamp udał się do Sonego w ich pirackie miejsce
-Sonny co się stało ,przez holo-telefon nie byłeś zbytnio miły
-Clamp , Bleylock żyje i pobiera flux z  zawodników w sferze to taka kula ,gdzie grają najlepsi z najlepszymi
-Ale jak to... z kąt to wiesz przeciesz byłeś na Akilianie
-Tak ,ale Aarti kontaktował się z resztą załogi ,bo przeciesz nie mogłem wszystkich wziąć
-Aha,rozmiem
-Oni tam zbierają flux ,i zapewne stoi za tym Bleylock
-A co z twoją żoną ?
-Na razie muszę zająć się czym innym
                                       *
Arcadia Sport
- Drodzy widzowie ,przepraszamy za tamte zakłucenia .Mamy dla państwa najnowsze fakty sportowe -zapowiedziała Caly
-Otrzymaliśmy wiadomość że Mei ,wróciła już na Genesis ,niestety nie wiem gdzie była i co robiła ,może była z Piratami ,a może ukrywała się od medii-powiedział Klara
-Nie martwmy się na darmo ,dziś będzie konferencja o 20.00 i wszystko się dowiemy -powiedziła Cally

-Dobra Snow Kids ,może nie do wszystkich doszła ta wiadomość .Mei wraca do nas i mam nadzieję że jej  to wybaczycie
-Co....Mei tu jest ???-powiedzieli prawie równo
-Tak...witajcie...bardzo was przepraszam
-Nic nie szkodzi :)
I wszyscy rzucili się na Mei
-Aa..no tak teraz czuję że jestem u Snow Kids -zaśmiała się Mei
-Dobra koniec tych ścisków ,do holo-trenera
Wszyscy ruszyli w stronę holo-trenera . Piłka poszła w górę D'jok przeją piłkę podał do Julki następnie podała
do Micro-Ice ,gdzie on wzbił się w górę i kopną piłkę w stronę bramki.Po golu Micro piłkę przejeli
holo gracze Shadows ,ale Mei wślizgiem odebrała piłkę i podła do Rocketa on zwinnie przeją piłkę i znów następny gol SK.
Nagle do Clamp zadzwonił Sony
-Clamp przychodz szybko musimy omówić resztę planu bo za kilka godzin będzie garny tam mecz
-Dobrze, już się zbieram
Clamp powiedział Aarchowi że coś popsuło się w holo-trtenerze i musi to naprawić .Snow Kids wyszli i postanowili wszyscy pójść do
świetlicy ,ale niestety bez Mei .
-Trenerze morze ty wiesz co się stało Mei ?-zapytał zaniepokojony zachowaniem Thran
-Nic się do nas nie odezwała oprócz ,,Hej ..witajcie"
-Posłuchajcie wszyscy ,musicie to zrozumieć ,Mei ma teraz trudny czas ,jak będzie chciała to wam powie co się stało,a i jeszcze jedno za jakieś 20 minut macie spotkanie z Klarą tą nową prezęterką
Kiedy wszyscy poszli się rozebrać. Clamp wyszedł z hotelu i wsiadł w taksówkę. Dojechał na miejsce gdzie miał się spotkać z Sonnym
-Już ..je..jestem -zdyszany
-Dobrze,musimy być tam trochę wcześniej bo tam rozgrywają mecze o 12.00 w nocy-powiedział Corso
-To chodzmy-powiedział Clamp
Kiedy ruszli ,byli na miejscu za jakieś 10 minut
-Ale to ogromne -powiedział Clamp przecierając oczy
-Tak ,ale przyjrzyjmy się temu bliżej -powiedział Sonny
         
-Drodzy widzowie ,tak jak zapowiadaliśmy wcześniej mamy konferęcje z naszymi mistarzami
-Tak więc Mei ,wróciłaś już na stałe do SK ?-zapytała Klara
-Tak,jestem tu jak widać
-A nie martwi cię reakcja byłego trenera Freede'go?
-Myślę że zrozumie Snow Kids to moja rozdzina i już wiecej nie będę zmieniać tej decyzji -powiedziała Mei bardzo przekonywująco
-Dobrze,ale jak wiadomo nie było cię ostatnimi czasy
-Tak..yy...no...
-Czy macie jakieś jeszcze pytania -wtrącił się Aarch widząc że to pytanie jest dla długo włosej  bardzo trudne
-Aarch ,a ty tak po prostu przyjąłeś Mei spowrotem
-Tak,jest ona dobrą zawodniczką ,chciała wrócić ,to była jej decyzja ,wie że zle zrobiła i wróciła do swoich
Tym czasem kiedy Clamp z Piratami zbadali kulę , postanowili działać ,wiedzieli że Bleylock już zrobił dużo próbek fluxa i napewno ma złe zamiary
Micro nie mógł już wytrzymać ,co się stało Mei ,postanowił że sam ją o to zapyta wprost .Mei szykowała się już do spania ,do jej wspólnego pokoju z Julią zapukał Micro -Ice
-Proszę-powiedziała ciekawa kto stoi po drugiej stronie
-Cześć Mei
-Hej-powiedziała i domyślała się że  przyszedł do niej po to aby dowiedzieć się co się tak na prawdę stało na Akilianie
-Mam nadzieję że nie ma tu tej ,wścibskiej Julki-powiedział w złości
-Nie poszła się z kimś spotkać czy coś ,a dlaczego jesteś tak na nią zły -zapytał dziewczyna
-Aa nie ważne .. Mei ..
-Tak ,powiedz o co chodzi
-No bo chodzi o to co tak na prawdę stało się na naszej nudnej planecie
-Wiedziałam że o to zapytasz ..posłuchaj moja matka nie żyje i do tego dowiedziałam się przed jej
śmiercią że mam młodszą siostrę ,ma na imię Nina
-Ale co..ale jek to ??-był zaskoczony tym co powiedziała do niego Mei
-Tak Micro ,to prawda ,przepraszam cię ale dla mnie do zbyt wiele na dzisiaj dobranoc -powiedziała to mając łzy w oczach
-Dobrze to dobranoc -powiedział zaskoczony tym fakem
Kiedy wyszedł Mei wyciągnęła jedyna pamiątka co jej pozostała po zmarłej matce i przypomniała sobie że ma jeszcze jedno zdjęcie małej siostry.
Micro-Ice był tak skołowany widomością od brunetki że nie mógł wymówić ani jednego słowa.D'jok wychodząc z łazienki ,zobaczył że jego
przyjaciel jest jakiś nie swój ,a przeciesz dobrze go znał i wiedział że coś jest nie tak .
-Hej Micro ,co ci jest -zapytał rudo włosy
-Co mi jest ?-powedział siedząc prosto bez jakiego kolwiek róchu ciemno włosy chłopak
-No bo przyszłeś ..taki ..
-No jaki ,wiesz co sie dzisiaj dowiedziałem od Mei ,zamiast ją wspierać to odrzuciłeś ją jak jegoś wroga
-Ale co byłeś u Mei i co jej jest ?
-Co jej jest ..Jej matka umarła ..dowiedziała się że ma młodszą siostrę coś jeszcze chcesz do tego dodać -zapytał w złości
-Co? Nic nie wiedziałem
-Nie dziwie się że nic nie wiedziałeś jak byłeś zajęty tylko Julką
D'jok wiedział że zle postąpił i nagle wybiegł z pokoju ,bez słowa zostwiając przyjaciela
-No tak ja mu mówię co się dzieje a on sobie od tak idzie -powiedział sam do siebie Micro przyduszając się poduszką
Do drzwi Mei i Julki nagle ktoś zapukał ,brunetka sądziłą że jej współlokatorka zapomniała kluczy i wstała jej otworzyć
-D'jok....-powiedziała
-Przepraszam ,przepraszam ,byłem taki ślepy-powiedział D'jok przytulając Mei do siebie jak najmocniej umiał
Po chwili rudo włosy znów się odezwał
-Przepraszam Mei ,już cię tak nie zostawię
Na zegarku już wybiła 12.00 gdzie miał już się rozpoczynać mecz miedzy Tią a Wuwabu
-To nie miejsce ,dla ciebie -powiedziała Tia
-Zaraz się przekonamy kto jest lepszy -powiedział Wambański zawodnik
Kiedy piłka wzbiła sie w górę przejęła ją od razu Tia która po 2 minutach strzeliła pierwszego gola ,następnie
był przy piłce Wuwambu który już miał czysty strzał ,ale nistety Tia odebrała mu ją i strzeliła
kolejnego gola .Ten mecz zakończył sie wynikiem 2:0 dla Tii.

W następnym odcinku :
,,To jest mecz Stulecia''
,,D'jok co ci jest ,przeciesz mówiłeś że ona nic dla ciebie nie znaczy''
,,Taka już teraz jestem ''

5 komentarzy:

  1. Świetny rozdział!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3333
    Chciałabym żeby Mei wróciła do D`joka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak się pewnie stanie że Mei wróci do D'joka ,ale nie zdradzę więcej szczegółów

      Usuń
    2. To super. Mi i tak tyle wystarczy. :p

      Usuń
  2. Super rozdział :D również bym chciała powrotu Mei do D'Joka

    OdpowiedzUsuń
  3. suuper , ja też chcę powrotu Mei do D'Joka ; ]

    OdpowiedzUsuń