Witam!!

Jeżeli ktoś z was uwielbia GF to miejsce dla was .

Zapraszam na mojego bloga :):)

Fluxy

Oddech - flux drużyny Snow Kids.
Flux rodem z Akilliana, dawniej używali go zawodnicy drużyny o tej samej nazwie. Obecnie jest atrybutem ekip Snow Kids i Red Tigers. Niebieska fala energii, która otacza zawodnika używającego Oddechu, wzmaga jego dynamikę oraz siłę strzału. Pozwala także wysoko skakać, a nawet pokonywać krótkie dystanse w powietrzu. Posiada również wiele zalet obronnych, gdyż pozwala uniknąć "zamrożenia" żarem Xenonu, czy też oszołomienia metalicznym krzykiem, przed którym Thran w rewanżowym meczu przeciwko Rykers w pierwszej serii, bronił się tworząc z fluxa specyficzną tarczę ochronną. Ciekawostką jest to, że jako jedyny flux, daje możliwość przekazywania między zawodnikami, którzy akurat go wyzwolili. Gracz, który otrzyma skumulowaną moc fluxa od wszystkich partnerów z drużyny, staje się bardziej efektywny niż w przypadku własnego wyzwolenia Oddechu. Zawodnik jest w stanie kopnąć piłkę z niesamowitą siłą! Co więcej, może nadać jej taką rotację, że piłka, poruszając się spiralnym torem lotu, wygląda jakby była "niesiona" siłą Fluxa! Oddech zaliczany jest do jednego z czterech najsilniejszych Fluxów w galaktyce.



Nazwa: Fala mózgu (Psycho-Pluskwa)
Opis: Nie do końca wiadomo, czy Fala mózgu to Flux, czy jedynie siła umysłowa. Niemniej jednak bramkarz Cyclopses często wykorzystuje "Psycho-Pluskwę" do obrony własnej bramki. Fala emitowana przez niego w wyniku wprawienia w ruch obrotowy jego ogromnego oka, powoduje silny ból głowy przeciwnika . Co ciekawe, Fali Mózgu używa jedynie bramkarz i nie jest ona wykorzystywana w akcjach ofensywnych drużyny. Obrońcy Cyklopów potrafią jednak zwiększyć siłę Psycho-Pluskwy, tworząc specjalny okrąg ze złączonych rąk. Na takim napastniku jak Luur nie zrobiło to jednak większego wrażenia.



 


Ryk - flux drużyny Wambas.
Inaczej nazywany Duchem Ibo, gdyż promieniowanie tego księżyca jest głównym źródłem fluxa. Dzięki działaniu Ryku, zawodnicy Wambas stają się jeszcze bardziej zwinni niż zwykle! Flux pozwala im na niebywale wysokie skoki, ale także na niesamowite ewolucje, którymi bramkarz drużyny często zaskakuje najlepszych napastników w galaktyce, wybijając zmierzającą prosto do bramki piłkę efektownym przewrotem.





Nazwa: Nasiono Shiloe
Opis: Nasiono Shiloe jest równie nieprzewidywalne jak sami Pirates. Czym jednak jest? Czy jest to od wieków ukryty Flux Pirates, czy też ładna nazwa na sztuczkę ze znikaniem? Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Być może odpowiedź przyniesie nam nowy sezon Galactik Football, a być może nadal będziemy świadkami licznych dywagacji na ten temat...



Nazwa: Metaliczny Krzyk (Metaliczny Wrzask, Metaliczny Jęk)
Opis: Objawiający się jako pomarańczowa fala energii Metaliczny Krzyk jest Fluxem, z którym spotkanie nie jest zbyt przyjemne. Wydając przeraźliwy krzyk, zawodnicy Rykers są w stanie ogłuszyć, a następnie odrzucić swojego przeciwnika! Zawodnicy z Unadaru, potrafią także wytworzyć ze swojego Fluxa ścianę nie do przejścia, czego świadkami byliśmy w pierwszym meczu grupowym Snow Kids (pierwsza seria), kiedy to Kernor wykonując rzut karny, wytworzyła za sobą taką właśnie barierę. Ciekawostką jest, że przed każdym meczem, Rykers wytwarzają ogromną kulę swojego Fluxa by przestraszyć rywali!





Nazwa: Żar Xenonu
Opis: Jest to prawdopodobnie najpotężniejszy Flux w Galaktyce. Nie dość, że wzmacnia naturalną, ogromną już siłę mieszkańców Gwiazdozbioru Xenons, to pozwala im także na krótką chwilę "zamrozić" swojego przeciwnika! Piłka po strzale z użyciem Żaru Xenonu, leci z taką prędkością, że po wpadnięciu do bramki, potrafi ją wyrzucić w powietrze! Specjaliści w posługiwaniu się tym Fluxem, jakim z pewnością jest Luur, potrafią także nadać piłce ogromną rotację, dzięki której piłka leci po spirali, co skutecznie myli bramkarza. Jakby tego było mało, Żar pozwala zawodnikom latać, a także poruszać z tak ogromną prędkością, że do dokładnego prześledzenia akcji potrzebna jest powtórka w zwolnionym tempie!






Nazwa:Szarża (Fala Jonowa)
Opis: Już sama nazwa drużyny, która używa tego Fluxa - Błyskawice - wskazuje na to, jakie jest jego działanie. Szarża jest bardzo podobna do Smogu, gdyż tak jak on, pozwala zmienić się, zawodnikowi jej używającemu, w falę ożywionego gazu. W tym przypadku jest to fala jonowa, od której wzięła się druga nazwa Fluxa. Daje to Lightnightsom możliwość błyskawicznego przemieszczania się po boisku. Oprócz tego, tak jak większość Fluxów, Fala Jonowa, wzmaga również siłę strzału i poprawia ogólną motorykę ciała. 


 Smog - flux drużyny Shadows.
Objawia się jako czarna poświata otaczająca graczy, którzy go wyzwolą. Daje możliwość teleportacji na krótkie odległości przez zamienienie ciała użytkownika w gaz, przez co możliwe staje się przeniknięcie nawet przez swojego przeciwnika! Bardzo niekorzystnie wpływa na zdrowie nazbyt często posługujących się nim ludzi, wywołując u nich silne bóle głowy i nagłe opadnięcie z sił, tak jak miało to miejsce w przypadku Aarcha. Były zawodnik Shadows musiał z tego powodu poddać się kuracji na planecie Wamba. Natomiast Sinedd doświadczył tego uczucia dwukrotnie: po raz pierwszy podczas pojedynku z D'Jokiem, a następnie w trakcie meczu półfinałowego w drugiej serii, przeciwko Xenons. Szkodliwy okazuje się także brak Smoga u ludzi którzy od dawna mają z nim styczność. Dzieje się tak w przypadku Artegora, który po wybuchu na Planecie Shadow i związanym z tym chwilowym zaniknięciem fluxa Shadowsów, zapada na ciężką chorobę, z której wyciąga go Dame Simbai. Mimo wszystko, Smog zaliczany jest do jednego z potężniejszych fluxów w Galaktyce Zaelion.