Witam!!

Jeżeli ktoś z was uwielbia GF to miejsce dla was .

Zapraszam na mojego bloga :):)

wtorek, 14 lutego 2012

Opóznienia

      Na wstępie chciałam pozdrowić wszystkich czytających mojego bloga .
1.Przepraszam  ,ale będę zamieszczała rozdziały raz w tygodniu ze względu na szkołę i sprawy prywatne.
2.W komentarzach pod tym postem prosiłabym abyście napisali co mam dodać do opowiadań,nowe drużyny ,może jakieś ciekawe mecze itp. wszystko co wam wpadnie do głowy i co mam poprawić w swoich opowiadaniach .

Ps. Jak ktoś nie chce dodawać pomysły w komentarzach to jest mój  numer gg:40975804
       

3 komentarze:

  1. Nie mam pomysłów sama z resztą mam bloga i nie wiem co mam dalej napisać. Jeszcze szkoła... ja nawet tak często nie będę pisać... :( może jakieś dwa odcinki na miesiąc, tylko czasami mogło by być inaczej...
    ___________________________________________________
    Twój blog jest bardzo fajny I nic nie musisz poprawiać.
    Pozdro...:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wezmę twój komentarz pod uwagę:)

    Twój blog jest też bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog. Czekam na next ;)Zapraszam na http://galactik-football-new-story.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń