Witam!!

Jeżeli ktoś z was uwielbia GF to miejsce dla was .

Zapraszam na mojego bloga :):)

środa, 1 lutego 2012

Odcinek 5 Rodzinne Spory


W poprzednim Odcinku:
,,Zwołałem was  po to aby poinformować że Mei z nami nie będzie już grać''
,,Dobrze Nork ,gościmy dziś w studiu nową drużynę ,,Fire Bullets" ich trenerem jest Fred''
,,Czego chcesz ,nie mam ci nic do powiedzenia''


Tym czasem na Akillianie ..
-Maia musisz mi powiedzieć gdzie ona jest ?-powiedział Sony w złości
-Ona jest w bezpiecznym miejscu -po.Maia
-To jest moja żona ,muszę ją odnaleść,rozumiesz to -pow.Sony
-Mogę ci jedynie powiedzieć że nic jej nie grozi
Kiedy Sony z Maią dyskutowali ,SK trenowali w holo-trenerze..
-Clamp daj im Shadows'ów
-Już się robi Aarch
-Julia pokaż swoje najlepsze akcje -powiedział Aarch przez słuchawkę
W pewnym momęcie przyszła Dame Simbai i poinformowała Aarcha o stanie zdrwia Micro-Ica
-Aarch mogę cię na chwilę prosić-pow.Dame Simbai
-Dobrze,Clamp nie przerywaj treningu
-Co się stało
-Aarch stan Micro-Ica się pogorszył musimy go wysłać na dodatkowe badania na Akillian
-Dobrze jeżeli jest to konieczne-powiedział Aarch udając się do sali treningowej
                                              *
W Arcadia Sports ...
-Drodzy widzowie już za 20 minut zacznie się mecz towrzyski między nową druzyną Fire Bullets a Red Tigers
-Tak Cally ,ale przed tym powiedzmy widzom kto będzie grał w nastepnych meczach towarzyskich-zapowidział Nork
-Dobrze więc nastepny mecz który zobaczymy będzie pomiędzy drużyną Shadow a  Xenons ,nastepnie między Rykers a dzisiejszą drużyną więc która to będzie...
dowiemy się tuż po przerwie

Jako że mecz ma odbyć się na Akillianie wszyscy się schodzą na trybuny ,Mei zapomniała jeszcze resztę swoich rzeczy z akademi od Aarch w swojej szawce
chciała je zabrać ,ale niechcący zaczepiła się i upadła
-Hej a ty ślicznotko co tu robisz -zapytał tajemniczy ciemno włosy chłopak
-Przepraszam nie zauważyłam cię, jestem Mei zawodniczka Snow Kids,znaczy była zawodniczka SK,a ty to kto że tak spytam ?
-Jestem Robert ,znajomi mówią mi Rob ,może weś mój numer telefonu a ja wezmę twoj ,co ty na to ?
-Z chcęcią ,powodzenia na meczu Cześć!!
-Pa!

W tym samym czasie na Genesis Snow Kids oglądają mecz Red Tigers vs. Fire Bullets
-D'jok rozmawiałeś z Mei -zapytał Rocket
-Nie ,a po co miałbym dzwonić ?
-Ona jest potrzebna drużynie
-Posłuchaj mnie z Mei już nic mnie nie łączy ,zostawmy to tak jak jest
-Przestańcie już gadać zaczyna się mecz -powiedział Thran

Arcadia Sports..
-Drodzy widzowie tak jak widzimy pierwsza połowa się kończy a nowa drużyna nie pokazała ciekawych akcji mamy 2:0
wątpię w to aby  Fire Bullets się podnieśli .Przy piłce napastnik Red Tigers ,zbliża się ku bramki i jest gol dla  Red Tigers .
Następna akcję zaczynają z bramki Fire Bullets ,jak widzimy przy piłce napastnik Robert podaje on piłkę do swojej koleżanki z boiska Karolinie
ale co ... brzydko się zachowała napastnik RT ..tak proszę państwa faul i to tak mocny że Karolina musi zejść z boiska  mecz towarzyski kończy się 3:0 dla RT.

Kiedy SK wychodzili z sali nagle Julię zatrzymał D'jok
-Julio musze ci o czymś powiedzieć
-Słucham?
-Kiedy pierwszy raz cię ujrzałem wiedziałem że będziesz mi bliska , czy zechcesz byc moja dziewczyną?
-Co? Ale jak to.. ,D'jok przepraszam ale ja mam chłopaka
-Nie wiedziałem ,już nie będę ci zawracał głowy
Tym czasem Mei postanowiła spotkać się z Robertem
-Mei mam do ciebie pytanie ,czy zechciałbyś grać w mojej drużynie
-Posłuchaj ja nie po to opuszczałam SK żeby dochodzić do was
-Ale my nie mamy zawodniczki a nastepny mecz mamy z Shadows albo Xenons zalezy która wygra
-Dobrze ale tylko na jeden mecz
-Ok ,miło się z tobą gada -zaśmiał się Rob
-Mi z tobą też

Wieczorne wiadomości  sponoruje Technoid . Z Technoid wszechświat jest czystrzy .
-Witamy,naszym wieczornym gościem jest Artegor Neksus -zapowiedział Barry
-Artegor czy nie boisz się zmierzenia z Xsenons
-Cally to drużyna jak każda inna ,ale ryzyko jest zawsze
-Dobrze,więcej pytań po przerwie
-A i jeszcze jedno wiemy że Mei odeszła z SK i doszła do nowej druzyny FB ,prawdopodobnie że na jeden mecz
Wszyscy kiedy zobaczyli widomości Aarcadia byli bardzo zaskoczeni ty że Mei przeszła do innej drużyny..
W tym samym czasie kiedy Madoks przyszedł do Bleylocka .
-Mam nadzieję Bleylock że żona Blackbonsa jest w bezpiecznym miejscu !-powiedział Mdoks
-Tak ,Sony i jego zabłąkani piraci nie znajdą jego żony
-Mam nadzieję!
Tym czasem na Akilianie
-Sony musimy wracać ,technoid może nas złapać
-Corso ,Maia nie chce mi nic powiedzieć,ale musimy zostać
Kiedy Micro wylądował na Akilianie i zrobiono mu dodatkowe badania,zadzwonił do Mei
-Hej Mei co u ciebie,SK cię potrzebują -powiedział Micro
-Przykro mi ale nie wrócę do SK
-Jestem na Akilianie ,wpadnij do mnie
W pewnym momencie rozmowa ucichła .
Tym czasem kiedy SK skończyli trening ,Julka postanowiła spotkać się ze Stevensem.
Powiedziała że już nie mogą się spotykać,i powróciła do swojego pokoju i Tii, od przyjazdu na Genesis chciała
zepsuć związek Mei z D'jokiem a teraz chce zepsuć Tii z Rocketem

Akilian...
-Dobrze Sony powiem ci ale ona jest strzeżona przez Technoid
-To nie ma znaczenia
-Musisz o tym powiedzieć D'jokowi
-Na razie nie ma takiej potrzeby Maju
-Jest potrzeba,D'jok musi o tym wiedzieć



W następnym odcinku :
,,Jesteś bardzo miły Rocket''
,,Proszę państwa tak to oszustwo ze strony Xenons''
,,Sony ona jest strzezona przez Technoid nie damy rady''

2 komentarze: