Witam!!

Jeżeli ktoś z was uwielbia GF to miejsce dla was .

Zapraszam na mojego bloga :):)

sobota, 21 kwietnia 2012

19.Dziś przyjaciele jutro wrogowie ?



,,Dobrze więc ,dziś ja zapraszam cię do siebie na romantyczną kolację,co ty na to ?''
,,Piratsi ,mimo że przegrywają to i tak są świetni''
,,Dobra chodz to już tu,,Galaktyczna Kawiarnia'' widzę że już na nas czeka''
,,Dobrze idzcie na zaplecze,słucham streszczać się''

Sonny i piraci po wyspanej nocy od rana obserwowali restaurację w której poznali tajemnicza kobietę.Sonny przeczuwał że ona może znać Isabellę.
-I co Sonny,przez cały dzień będziemy obserwowali tę restaurację-zapytał Corso
-Posłuchaj może akurat coś będzie podejrzanego , a jak nic to wieczorem jak już nie będzie nikogo w restauracji wejdziemy do środka i z nią porozmawiamy
-Dobrze Sonny ty tu jesteś szefem
Sonny po rozmowie z Corso od razu zadzwonił do D'joka aby powiedzieć mu gdzie jest i przy okazji zapytać się syna co u niego słychać. D'jok zrozumiał że ojciec pojechał szukać jego matki.
D'jok spał dziś w jednym pokoju z Mei i nie chcąc budzić swojej ukochanej udał się do Tii pokoju po małą następnie wziął prysznic i wraz z Ninką ,zeszli do stołówki na śniadanie byli już tam wszyscy
zaszli przy okazji po Mei.
-Hej śpiochy -mówi Micro uśmiechając się w stronę D'joka jakby wiedział co między rudowłosym a Mei zaszło w nocy
-Cześć ,wszystkim i smacznego -odpowiadają
-Słuchajcie to o której dziś mamy trening -zapytała Tia biorąc kęs kanapki
-Nic nam nie mówi kiedy -mówi Thran pijąc herbatę
-Dziś poszedłem do jego gabinetu i nie było go tam ,byłem również u Sibai i Clampa i też nie wiedzieli gdzie jest-odpowiada Rocket
-Co jest Snow Kids ,nie ma obijania ,zaraz trening -mówi Aarch niespodziewanie wchodząc
-Wujku Aarch gdzie byłeś ,martwiliśmy się -mówi Rocket
-Byłem u Adim ,mieliśmy co świętować ,będę ojcem!-wykrzykuje
Cała drużyna złożyła gratulacje i po zjedzeniu śniadania od razu poszli trenować.Snow Kids weszli do holo-trenera a Clamp rzucił im Wambasów.
Piłka poszła w górę przejął ją D'jok następnie obkiwał przeciwnika i podał do Tii która wzbiła się w górę i strzeliła gola.
-Świetnie sobie dziś radzicie -mówi trener
-To już najwyższy poziom umiejętności Wambas -mówi technik
-Tak,zgadzam się z Clampem są dziś w bardzo dobrej formie fizycznej i jak zarówno w psychicznej-wtrąciła się Sibai
Trening Snow Kids poszedł po myśli Aarcha i wieczorem chciał również aby jeszcze potrenowali .W tym samym czasie kiedy SK rozeszli się do swych pokoji ,Piraci wciąż obserwowali restaurację .
-Sonny ,Corso ktoś podejrzany wchodzi do tej restauracji -mówi Arti drapiąc się po głowie
-Co jest ,Arti? Corso to on nasz stary przyjaciel -odpowiada lider
Nagle Matt ciągnie za sobą tą kelnerkę która wypędziła piratów, i skręca jej rękę.
-Patrzecie co on jej robi !-wykrzykuje Benet
-Corso ,idziemy !
-Nie Sonny ty go jeszcze rozdrażnisz ,poczekajmy jak odjedzie wtedy zawieziemy ja do szpital jeżeli jest tu jakiś.
Po kilku sekundach kiedy Matt odjechał swoim samochodem Sonny i reszta załogi podeszli do niej i zabrali ją na statek .
-Hej obudz się -mówi Arti podnosząc jej głowę do góry
-Gdzie ja jestem ,spokojnie wiesz gdzie jest może jakiś szpital to cię do niego zabierzemy -mówi Benet
-Za restauracją trzy przecznice dalej -mówi dziewczyna pijąc wodę podaną przez Artiego
Piraci zabrali Sabinę bo tak miała młoda kelnerka do doktora Szkilskiego był to jedyny lekarz na tej planecie. Piraci czekali na wyniki a w tym samym czasie D'jok oglądał holo-tv
miał już dość okłamywania Micro ale nie mógł wyjawić mu tajemnicy ,wyszedł pospacerować. Przed hotelem zauważył Mei jakiś chłopak pomagał jej wysiąść z samochodu ,D'jok był bardzo rozdrażniony
i jak zauważył długowłosą i tego chłopaka wpadł w szał.
-Odsuń się ! Mei a ty co wyrabiasz ?!!-krzyczał D'jok
-Przestań on był tylko miły,uspokój się!-mówi Mei
-Miły , ja mu zaraz dam miły!
-Spokojnie ,idz się przejdz a potem porozmawiamy na spokojnie-Mei widziała że jej chłopak nie jest w dobrym humorze i że jest roztargniony dlatego powiedziała aby się przeszedł
Na szczęście rudowłosy posłuchał swojej dziewczyny.W tym samym czasie Micro-Ice nie rozumiał zachowania swojego kolegi,myślał cały czas o Natii,kompletnie zapomniał że dziś jest pierwsza rocznica jego i Yuki.
Yuki siedziała w hotelu Electras i nie wiedziała co ze sobą zrobić.Postanowiła zadzwonić do Mei .
-Hej Mei ,jesteś!
-Tak,co się stało Yuki ,czy nie powinnaś dziś świętować?-dopytywała się Mei
-Ehhh...tak powinnam ,ale widzisz Micro-Ice zapomniał ..i nie miałam do kogo zadzwonić-po chwili po policzkach poleciały jej łzy
-Zaraz u ciebie będę ,tylko się zbiorę .Kurcze ale co mam zrobić z Ninką?
-Wez ją ze sobą tu w hotelu mamy specjalny plac zabaw dla dzieci
-Dobrze za około 15 minut będę u ciebie
D'jok spacerując podpisał kilka autografów i stojąc tyłem obrócił się przodem i wpadł na Natalię .
-Yyy..cześć -mówi D'jok nie wiedząc co powiedzieć
-Cześć-mówi Natii patrząc głęboko w oczy swojemu byłemu
-Posłuchaj..może chcesz się przejść?
-No..nie wiem...dobrze
Micro chciał znaleść D'joka aby dał mu numer do Natalii , widząc ich podsłuchał między nimi rozmowę.
-D'jok to uczucie które nas połączyło było niesamowite
-Wiesz Natii ja też tak myślałem i kochałem cię
-Micro nie był taki jak ty .
Micro-Ice był wściekły na swojego przyjaciela ,przysiągł sobie że nigdy mu tego nie wybaczy.Niestety nie chciał słuchać dalszej rozmowy Natii i D'joka.
-On był,jest i mam nadzieję będzie moim przyjacielem ,mam teraz Mei i małą Ninkę
Natalia miała nadal nadzieję że jednak rudowłosy do niej wróci. Mei wraz z Ninką dotarły już do Yuki.
-Nina ,leć się pobawić my tu z ciocią Yuki będziemy siedzieć
-Dobrze -odpowiedziała i pobiegła w stronę dzieci
-Yuki ... ja wiem -mówiła Mei
Yuki nie mogła już wytrzymać i rozkleiła się
-Spokojnie to nie koniec galatyki-mówi długowłosa przytulając do siebie swoją przyjaciółkę
Kiedy Micro-Ice przyszedł przed D'jokiem do hotelu nie mógl zrozumieć ,że przez tyle lat jego kumpel go okłamywał.
-Hej,Micro jesteś -mówi uradowany D'jok
-Jestem a ty jak tam po spotkaniu ze swoją byłą ?Masz mi coś do powiedzenia!
-Ja nie chciałem żeby tak się stało ...
-Posłuchaj myślałem że nie mamy przed sobą tajemnic ale myliłem się
-Wysłuchaj mnie,ona była ...
-Nie chcę słuchać twoich wyjaśnień !!
-Ona sama mnie sprowokowała -mówi D'jok tłumacząc się
-Jak mogłeś mi o tym nie powiedzieć,przez tyle lat!
Micro-Ice wyszedł bez słowa gdzie idzie .Mei nie chciała zostawić Yuki samej dlatego postanowiła że przyjedzie wraz z nią do hotelu SK.
W tym samym czasie Aarch czekał już na swoich zawodników .
-Gdzie wszyscy byliście?Yuki witaj! Co za niespodzianka
-Witaj trenerze -odparła
-Dobra jesteście wszyscy ?
-Trenerze ,chyba Micro-Ice'a nie ma -odpowiedział Ahito zasypiając
-Jak to gdzie jest ?-dopytywała się jego dziewczyna czyli Yuki
-Nie ma go! -mówi Rocket
-Gdzie on jest ,D'jok ty coś o tym wiesz?!
-Posprzeczaliśmy się ,znaczy to mało powiedziane posprzeczaliśmy ,wyszedł bez słowa
Snow Kidsi na szczęście mięli Marka w rezerwie , najpierw trener przepuścił ich przez słupki następnie ćwiczyli na maszynach.
Po skończonym treningu Micro w końcu przyszedł .
-Wiesz jak się martwiłam -mówi Yuki wieszając się na szyję Micro-Ico'wi
-Wiem że zapomniałem o naszej rocznicy proszę to dla ciebie-dając Yuki wielki bukiet kwiatów
-Drużyno ,Aarch trenerze ,nie mógłbym grać już dalej w drużynie Snow Kids wraz z D'jokiem
-Ale jak to...-wtrącił się D'jok
-Z tobą nie będę już rozmawiał .Jak będzie chciał D'jok to wam opowie co się stało.
-Micro-Ice ,ale będziesz mnie dalej odwiedzał-pyta się mała przytulając się do niego
-Jasne ,będę przychodził.
-Mów więc ,co chcesz nam powiedzieć wtrącił się trener
-Rozważałem za i przeciw ,plusy i minusy...i..niestety odchodzę ze Snow Kids
-Nie, nie możesz ,jesteś częścią nas Snow Kids -mówi Tia
-Niestety dziękuję za te wspaniałe chwile z wami i dziękuję tobie trenerze te zwycięstwa tylko dzięki tobie Clampowi i Dame Simbai,niedługo się zobaczymy ,obiecuję
Drużyna była wstrząśnięta ,trener kazał im iść do swoich pokoi i odpocząć.
Piraci przez cały dzień czekali na wybudzenie się ze śpiączki Sabiny .
-Dziękuję za wszystko-mówi młoda dziewczyna
-Odpoczywaj ,powiesz nam czy znasz tą kobietę ze zdjęcia ?-zapytał lider
-Tak,to jest Isabell pracuje razem ze mną ,chciała uciec ,ale wszystko wychodziło na marne ,próbowała próbowała aż w końcu się poddała ,jest teraz żoną i niewolnicą Matta
-Co? Ale jak to?-dopytywał się
-Tak jest jego żoną ,ale traktuje ją okropnie tak samo jak i mnie ,ostatnio została pobita,ale kim ty jesteś Sonny Bleckbonse ?
-Jestem jej prawdziwym mężem
-To ty ? Wiele mi o tobie i D'joku opowiadała tylko dla was chciała z tąd uciec
-Niedługo ją i ciebie z tąd wyciągniemy
-Posłuchaj my pracujemy dla niego ,nie dasz rady nas z tąd wyciągnąć-mówi cichym tonem głosu
-Ty chyba jeszcze dobrze nie znasz piratów ,co złoto?


W następnym odcinku:
,,-Jest zamknięta ,nie wiem czy dacie radę ''
,,-Rozpoczyna się starcie drużyny Shadows i Fire Bullets ''
,,-Jesteś pewny na 100% że chcesz do nas dołączyć?''
,,-To ja robię ci niespodzianki szykuję kolację a ty się spotykasz ze swoja byłą?''
,,-Aarch mamy problem ,nawrót choroby''
,,-Co ty? Arti chyba się nie zakochałeś?''
,,-Otwieram rozprawę przeciwko Domu Dziecka na byłej planecie Okibo 2''
,,-Nie jestem pewien czy dobrze zrobiłem ''

_________________________________________________________
Jak widzicie powstał kolejny rozdział ,zbliżamy się ku końcowi tej serii GF-u. Ale jeszcze trochę potrwa ten sezon.Z boku jest umieszczona ankieta chciałabym abyście ją wypełnili czy mam nadal kontynuować GF a może pisać dalej ale los innej drużyny ,lub zakończyć już pisanie. Proszę o wypowiadanie się w  komentarzach .

9 komentarzy:

  1. no więc tak rozdział jednym słowem był świetny .;*nie spodziewałam się ,że to właśnie Micro Ice odejdzie byłam święcie przekonana ,że cytat będzie dotyczył Aarch . ;D a co do tego cytatu -Jesteś pewny na 100% że chcesz do nas dołączyć?' to nie wiem czemu sądzę ,że Micro Ice dołączy do Shadows . xd po cytata co będzie w następnym rozdziale również wnioskuję ,że Natali doprowadzi do sprzeczek między Mei a D'Jokiem. ;D mam nadzieję ,że uda się Sonnemu odnaleźć swoją żonę . czekam na kolejny rozdział .xd a co do ankiety odpowiedź rzecz jasna numer 1 .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że podobał ci się ten rozdział. A co do tego cytatu :
      -Jesteś pewny na 100% że chcesz do nas dołączyć?
      To zobaczysz czy dołączy do Shadows. A czy Sonne'mu się uda uratować żonę to się okaże, będzie jeszcze dużo zamieszania jeśli chodzi o ten wątek.
      Dzięki za wypełnienie ankiety ;)

      Usuń
  2. Po prostu ŚWIETNIE! Przefajny rzozdział już nei doczekam się następnego. Mam nadzieję że Sony znajdzie swoją żonę. Ta Natalia na pewno coś namiesza pomiędzy D`jokiem a Mei. Jestem ciekawa dalszego ciągu wydarzeń... JKuż nie doczekam się newsa...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki,już niebawem się wszystko wyjaśni ,ale jeszcze to potrwa,a kolejny rozdział już niedługo ;)

      Usuń
  3. Ja również jestem ciekawa dalszych losów bohaterów.A co do Micro Ice'a widzę ,że moje domysły był słuszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. co do dalszych losów zobaczycie co będzie się działo. A co do twych domysłów to tak były słuszne ;]:D

    OdpowiedzUsuń
  5. super, super , super ; 3 ciekawe gdzie dołączy Micro , i w kim zakocha się Artie . : D pisz szybko czekam na next ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się szybko dodać kolejny ,w kim Arti się zakocha ? Hymm...zobaczycie w kolejnym rozdziale ;]

      Usuń
  6. Super rozdział! Ciekawie napisany i jeszcze... Mcro ice odchodzi? Szok!
    Z niecierpliwością czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń