Witam!!

Jeżeli ktoś z was uwielbia GF to miejsce dla was .

Zapraszam na mojego bloga :):)

sobota, 18 lutego 2012

8. Nie wyjaśnione sprawy



W poprzednim odcinku:
,,Mamy dziś oczekiwany już ostatni mecz towrzyski między drużyną Rykers a Fire Bullets''
,,Jak wiecie to już nie jest zabawa będą zaczynać się kfalifikacje do pucharu GF,musimy dużo ćwiczyć''
,,Hahaha..zaśmiał się. Tu nie ma reguł to Netherboll''

Kiedy wszyscy z Snow Kids wstali poszli do sali treningów ,między nimi zabrakło tylko Tii .Przyszedł Aarch ..
-Trenerze nie ma Tii od wczoraj -powiedział zaniepokojony D'jok
-Co ? Jak to jej nie ma ?! - wrzasną Aarch
-Dame Simbai nie było jej u ciebie -zapytał Aarch
-Niestety nie -powiedziała przygnębiająco
-Dobra, na razie do holo-treningu ,zastanowimy się pózniej co zrobić z tym fantem
Kiedy wszyscy byli już w sierodku Aarch powiedział Clampowi aby póścił im Rykers'ów, i zaczęła się gra.
W tym samym czasie Bleylock przyleciał na Akilian i zabrał Maię do swoich niecnych planów ,wiedział że D'jok na pewno
spotka się  z Sonym i była mu do tego potrzebna.
-Witaj trenerze-powiedział wesoło Micro
-Dobrze że  już wracasz do zdrowia ,mam do ciebie sprawę ,może ty wiesz gdzie jest Tia ?
-Niestety nie
Jak już SK skończyli trening Rocket jak kapitan zaproponował żeby on wrócił na pozycję pomocnika a Micro na pozycję napastnika
.Trener wiedział że nia ma innego wyjścia i zgodził się na taką podmianę .
Kiedy już Bleylock z Maią wylądowali natychmiast spotkali się z Harrisem
-I jak Harris wiesz już kiedy D'jok spotka się z tym marnym Sonym -zapytał srogo Bleylock
-Tak,generale dzisiaj około 14.00 -powiedział miłym głosem
-Dobrze więc ty musisz kochnie być tam szybciej od niego ,możesz juz do niego iść-powiedział rozkazująco
-Dobrze ,już ja wymyśle aby z nim się nie spotkał,lub go nie posłuchał
Już trening Snow Kids skończył się i D'jok włączył holo-tv ,kiedy już zaczynały się informacje ,które prowadziła nowa
prezenterka Klara
-Drodzy widzowie ,mam zaszczyt was poinformowac o meczu stulecia -powiedziała nowa prezenterka
-Byli zawodnicy Galactik Football będą grać z tegorocznymi mistrzami GF będzie to niesamowity mecz
-Z tegorocznymi zawodnikami będą grać nastęujące byłe gwiazdy:
Aarch -trener Snow Kids
Artegor-trener Shadows
Bakura-trener Wambas
Trener Lighitins
Trener Rykers
T.Xenons i T.Pirats
-Czekaja nas niesamowite emcje !!-krzyczy przejęta tym wydarzeniem Klara
Nagle do pokoju D'joka i Micro-Ica weszła Maia
-Witaj D'jok
-Maia ,cześć co ty tu robisz ?-zapytał z niedowierzniem ,przecierając oczy
-Poyślałam że odwiedzę mojego ukochanego syna -powiedziała
-To super -powiedział ,ale ne był zadowolony z tej niespodzianki
-Sony się do ciebie odzywał ?
-Tak dzisiaj się spotykamy,a co ??
-Uważaj ,słyszałam że znowu jest poszukiwany
-Co? Ale jak to ,przeciesz jest oczyszczony z zarzutów
-Nie do końca ,słyszałam że robi teraz bardzo złe przekręty-powiedziła to przkonywująco,choć to nie była prawda
-Spokojnie Maiu ,to mój ojciec
Nagle do pokoju wszedł Micro po spacerze i przerwał rozmowę D'joka z Maią .
Maia szybko wyszła nie chcąc przeszkadzać D'jokowi i Micro w odpoczynku od meczów
Micro zapytał D'joka co robiła tu Maia ale on sam dokładnie nie wiedział jak się tu dostała ,jak u niej
z finansami teraz ciężko . Micro-Ice chciał podjąć rozmowę na temat Mei ale ze wskazaniem na zegarku była już 14.00
a teraz miał się spotkać D'jok z ojcem ,pośpiesznie pobiegł w stronę placu handlowego.W tym samym czasie cała druzyna Fire Bullets
udała się w stronę swoich pokoi oprócz Mei ,która postanowiła porozmawiać na temat propozycji od Freda którą
dostała wczoraj.
-Fred mogę ci zająć chwilę -zapytała Mei siadając na fotelu
-Jasne ,co ,już się zastanowiłaś ?
-Myślę że tak..-powiedziała z nie dowierzaniem że powie Fredowi że przechodzi do jego drużyny
-Już się zastanowiłam Fred ..i postanowiłam.. że będę garała w twojej drużynie -powiedziała nieśmiało
-To fantastycznie

-Już jestem powiedziła Tia -do Sinedda stojącego przy maszynie
-Spózniłaś się !!!-wrzasną na nią
-Tak ale tylko 5 minut
-Dobra ,koniec gadania ,przyglądaj się jak grają ,dzisiaj gra Stevens i królowa Sfery Kernor jest tu mistrzynią
Kiedy Sinned dalej mówił Tii o co w  tym chodzi D'jok przybiegł ,pędem na spotkanie z ojcem
-Przepraszam Sony ,ale najpierw przyszła Maia do mnie ,potem gadałem z Micro ,poprostu zagadaliśmy się -powiedział zdyszany D'jok
-Dobrze nic nie szkodzi,ale jak to Maia u ciebie była -pytał zdziwiony ojciec
-Tak sam byłem zdziwiony
-Słuchaj synu muszę ci coś powiedzieć ,twoja matka jest gdzieś zamknięta na Genesis
-Co jak to ? Ty dopiero mi o tym mówisz ? Jak mogłeś ,to ja jak głupi pędzę na spotkanie z tobą aby cię nie złapał technoid ,a ty mi to mówisz teraz !!!!-powiedział D'jok który spłoszył ptaki siedzące na drzewie
-Przepraszam -powiedział
-Maia miała rację abym z tobą uważał , nie kontaktuj się ze mną !-wykrzyczał to swojeu ojcu prosto w twarz
D'jok poszedł w stronę hotelu Snow Kids aby już więcej nie rozmawiać ze swoim ojecem .
A Sony poszedł w stronę stadku ..
-I jak?? -zapytał zaciekawiony Corso
-Co,co.. daj mi spokuj!!! -powiedział głośnym tonem
-Nigdy nie widziałem Sonego takiego złego -powiedział Arti który był zaskoczony
-Ja ,też -powiedział Benet
Sony poszedł do swojej kabiny aby przemysleś parę spraw ,a Corso i piraci nie wiedzieli co mu dolega.
Sony był zdziwiony że Maia przyleciał na Genesis aby rozmawiać z D'jokiem ,właśnie o nim .Do pokoju D'joka weszła Julka którą wyprosił
Micro
-Co ty robisz stary-powiedział zły na przyjaciela D'jok
-Jak to co ,ona kręci i z tobą i z Rocketem ,daj sobie z nią spokuj-powiedział przejęty
-To ja będę decydował o swoim życiu a nie ty !
Julia została spławiona przez Micro ,i postanowiła pójść do Rocketa ,który z chęcią poszedł z nią do kina
kiedy już wychodzili po udanym filmie komediowym powiedziała czy zrobiłby dla niej wszystko. Rocket
był zduminy tym pytaniem ,ale powiedział że tak ,ale że Julka chciała aby przegrali ten mecz Rocket wyczół że ona nie ma dobrych
intencji ze swojej strony i ją opóścił,postanowił pójść do swojego pokuj.



W następnym odcinku :
,,Maia nas oszukała ''
,,Stary, Mei kochała cię a ty co robiłeś kiedy ona cię potrzebowała?''
,,Jestem gotowa''

6 komentarzy:

  1. Fajny rozdział jak zawsze ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jest szkoła i nie wiem kiedy ale pewnie pod
      koniec tygodnia może czwartek piątek :)

      Usuń
  3. Świetne! Czekam na newsa!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog:)Zapraszam: http://swiatgf.blogspot.com/ dopiero co zaczynam go prowadzić.

    OdpowiedzUsuń