Witam!!

Jeżeli ktoś z was uwielbia GF to miejsce dla was .

Zapraszam na mojego bloga :):)

wtorek, 31 stycznia 2012

4 Odcinek Rozstanie

W poprzednim odc.
,,Hej porozmawiaj ze mną''
,,Przy piłce nowa zawodniczka Julia ,czyżby Micro-Ice doznał kontuzji podczas meczu''
,,Cyclopsi biegna w stronę bramki i jest gol dla Cyclops''
 ,,Snow Kidsi pokonują drużynę Cyklop 3 :1''

D'jok i Sonny rozmowa przez holo-telefon..
-Witaj tato co u ciebie ?
-Wszystko w porzątku.
-Ale kiedy rozmawiliśmy słyszłem jakiś huk .
-To nic poważnego naprawdę ,straciłem zasięg i tyle
-Synu a ty jak po meczu ?
-Dobrze ,ta nowa zawodniczka nas uratowała :)
-Za niedługo się odezwę ,teraz nie mogę rozmawiać
-Na razie tato
Tym  czasem w pokoju Mei ,Tii i Julii
-Julia chciałabym się dowiedzieć z kim chodzisz,kim on jest? -mówi Tia
-Stevens ,gra w Piratsach
-I ty dopiero teraz mi to mówisz ?
-Tak wyszło,a poza tym nikt o tym nie może wiedzieć
-Czemu?
-Przeciesz Stev.jest Piratsem
                                     *
Przed holo-tv siedzą Thran ,Ahito,Rocket,Mei
-Ooo..wreszcie przyszłeś -odp.Thran
-Musiałem trochę pomyśleć -odp.D'jok
-Przyszłeś w samą porę właśnie zaczyna się mecz Pirats vs.Wambas
W Arcadia Sports ..
-Drodzy holo-widowie nie jest to tak ekscytujący mecz SK vs.Cyclops
ale widać że Wmbas są szybsi i dużo ćwiczyli.Teraz przy piłce Lun-Zarea podaje do Wuwabu i tak jest gol
1:1 .

-D'jok czemu jesteś spięty -zapytała Mei
-Posłuchaj Mei sądzę ze powinniśmy od siebie odpocząć
-Co jak to ?
-Tak Mei ja się zmieniłem i ty też ,tak zdecydowałem
-Jak mogłeś ?
Mei wybiega i przez przypadek natyka się na Julię
-Ojj..przepraszam -Julia
-Tak ,super odbiłaś mi chłopaka
-Ale o co chodzi ?
Kiedy Mei wybiegała zauważył to Micro jako że mugł powoli chodzić wszystko słyszał
-Stary odbiło ci czy co ?-zapyt.Micro
-Myślisz że Mei nie ma uczuć?-zapyt.Micro
Micro-Ice szybko pobiegł za Mei  ale ona nie chciała go słuchać ,postanowiła pójść do pokoju i zabrać swoje rzeczy ,prędko wybiegła
z hotelu i poleciała na Akillian zostawiając list dla Aarch na jego biurku .
Kiedy Aarch wszedł do swojego pokoju zauważył list i go w myślach przeczytał,to go załamało .Zwołał SK na rozmowę.
-Zwołałem was  po to aby poinformować że Mei z nami nie będzie już grać  -odp.Aarch
-Jak to ?-odp. Rocket
-Co to...-odp.Tia
-Tak dlatego jako że Mark wraca na Genesis będzie  znami trenował i grał.Przeczytam wam teraz ten list.
-Kochani przepraszam  za to że zostawiam was bez obrony ,ale nie miałam wyboru ,zrezygnowałam z piłki nożnej ,teraz mam kilka słów do kazdej osoby.
Tia.. byłaś moją przyjaciółką ,zawsze mogłam ci się zwierzyć
Micro-Ice .... zawsze mnie pocieszałeś i chciałeś abym została ,wiesz dlaczego nie zostałam
Rocket.. byłeś świetnym kapitanem ,prowadz drużynę do zwycięstwa
Thran ... zawsze było dobrze mi z tobą grać na obronie trzymaj tak dalej
Ahito.. dasz sobie radę ,myślę że kiedy niedośpisz jesteś wspaniałym bramkażem
Trenerze...przepraszam że zostawim cię w tak trudnej sytuacji dziękuję za te wspaniałe chwile kiedy to dzieki tobie wygraliśmy
Clamp.. zawsze nam pomagałeś w treningach dzieki
Dame Simbai.. lecz nadal Snow Kids
D'jok...myślę ze wszytko sobie powiedzieliśmy
Julia... mimo wszystkiego,życzę ci wszystkiego dobrego
Wasza Mei :)

-Tak jak zauważyliście poleciała na Akillian nic nie da się zrobić -odp.Aach
-To przez  ciebie uciekła -mówi Micro
Tym czasem w Arcadia Sports ...
-Proszę państwa dzisiejszy mecz pomiędzy Pirats Wambas  4:1 dla Wambas
-Tak Cally ,ale powiedzmy coś o nowej drużynie -mówi Nork
-Dobrze Nork ,gościmy dziś w studiu nową drużynę ,,Fire Bullets" ich trenerem jest Fred.
-Fred myślisz że dojdziecie do finału?
-Cally ,zobaczymy są różne drużyny ,ale każda ma wady tak jak moja
-Pierwszy wasz mecz odbedzie się jutro  z drużyną Red Tigers na Akillianie czy nie boisz się że was pokonają ?
-Mają duże doświadczenie,ale myślę że damy radę .

W tym samym czasie na Akilianie ..
-Sony już dolatujemy na Akillian -odp.Corso
-Dobrze -odp.Sony
-Musimy odpocząć -pow.Corso
-To wy odpocznijcie , a ja już pójdę
Kiedy Mei już wylądowała na Akillianie chciała pójść do domu ,ale Sony ją zauważył ..
-Witaj Mei ?-pwiedział.Sony
-OOoo..Sony co ty tutaj robisz -zapyt.Mei
-Mógłbym cię o to samo zapytać ,muszę się spotkać z Maią
-A ty ?
-Opóściłam drużynę
-Jak to ,dlaczego?
-Przez D'joka ,muszę iść na razie

Snow kids kończąc trening ..
-Dobra na dziś koniec- odp.Aarch
-Dobrze Aarch -odp.D'jok
-Świetnie graliście podam wam teraz następne zmiany ,więc
bramka:Ahito
obrona :Thran i Julia
-ale jak to wtrąciła się Tia
-Tak musi być Julka tam bardziej się przyda
pozycja pomocnik:Tia i Rocket
napastnicy: D'jok i Mark
-Tak postanowiłem i tak będzie.
-Dobrze trenerze ,dobranoc -odp.wszyscy razem

     Akillian
-Witaj Maiu !-odp.Sony
-Czego chcesz ,nie mam ci nic do powiedzenia
-A ja sądzę że masz ...




W następnym odcinku :
   ,,Musisz mi to powiedzieć ,gdzie ona jest ?''
   ,,Julia musze ci o czymś powiedzieć''
   ,, O nie jego stan się pogarsza ,musimy go wysłać na dodakowe badania !!''

4 komentarze: